Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Paus

Av Camilla Danielsson - 2 maj 2012 22:03

Det blev visst en lite blogg paus! Dagarna rusar på i 110 och vissa saker hinns tyvärr inte med, men nu är jag tillbaka! Skärpning Camilla!

Ja, loven är slut och så även april!

Har tillbringat en helg i Malmö, ihop med två andra par, alla utan barn! Shopping, god mat, strålande sol och festa stod på schemat och det lyckades vi uppfylla, hihihi. En underbar weekend!

Annars har det inte hänt så mycket, skola, dagis, fotboll, läxor, städa, tvätta osv osv.


Idag och igår hade vi ju underbart vårväder! Eftersom vi spenaderade gårdagen på GeKås, (köpte bla en ny snygg, grå kostym till Stefan, vår jacka till mig, skolväska och gympapåse till Hugo, kläder till Abbes 2 årsdag, presenter till öppna förskolefröknarna, dagisfröknarna, kalaspresenter till Almer och Mine och en massa annat kul!) så fick vi ju ta igen solandet idag  


Började dagen med öppna förskolan. Sista gången   sen är det sommarlov och när det startar igen går Abbe på dagi och jag i skolan. Usch så sorgligt!!! 

Hade en supermysig förmiddag!!! Sjöng alla Abbes älskliingssånger, han gjorde rörelser, sjöng med, dansade och hade så kul!

Sen gick Carolina & Mine, Joefin, Almer & Vidar och jag & Abbe till lekplatsen där vi hade picknick. Abbe åkte rutchkana, karusell, gungade och hade kul! Mine sov i vagnen och Almer var trött så han fick leka ensam, men får han bara avara ute så är han så nöjd så nöjd!

Tog en promenad bort och hämtade Hugo och sen gick vi hem så Abbe fick sova middag. Vi andra gick ut på altanen och njöt av solen!

Stefan kom hem sent, han hade möte på banken och sen skulle han klippa sig.

Robin hade fotboll, jag gjorde mat, läxor, handlade osv. En dag går fort!

Nu är det snart läggdax! Klockan ringer 7 imorgon igen! Rise and shine!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards