Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Camilla Danielsson - 4 maj 2012 21:03

Igår höll jag oss hemma (alltså jag och Abbe, de andra var på skola, dagis som vanligt) så han fick sova middag och äta ordentligt. När han sov gick jag ut på altanen och solade, somnade tom en stund där i solgasset! Underbart väder!!!

Tog oss en promenad och hämtade Hugo, Abbe gilllar att gå!

När vi kom hem igen packade jag iordning skötväskan, vi väntade in Victor som var på väg hem från skolan och sen körde vi till Kungsbacka. Tog en snabbfika hos mamma och sen lämnade jag barnen där och åkte och klippte mig och gjorde slingor. Hon klippte det rätt kort, är någoin cm under örat nu, och slingade det ljust. Blev jättebra, är supernöjd!!! Åkte och hämtade barnen och körde sen hem.

Vi grillade flintastek till middag, blev lite sent på kvällen, men gott var det!


Idag var ju Hugo ledig. Fick besök i förmiddags av Carolina och Mine. Fikade, pratade och barnen lekte och busade. Mysigt!

Åt lunch när de åkt hem, sen fick Abbe sova och Hugo gick till grannen och lekte.

Släöngde ihop en pasta med krämig sås (bacon, lök, färska champinjoner, creme fraich bla) till middag innan vi skjutsade Victor till fotbollsträning och Robin till sin samling. Sen körde jag hem igen, orkar inte stå och kolla på alla träningar. Var dock "tvungna" att åka ner kl.18 för då började Robins match (och Victors träning slutade) stog och frös och kollade på en bra match, som dessvärre slutade med förlust 0-2, men vilken skillnad det blivit på laget! Grym framgång!

Åkte hem och gav barnen lite kvällsmat, la Abbe och nu kollar vi på Hockey vm och äter chips (eller familjen kollar på hockyn, jag äter, hehehe)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards