Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

För gammal?!

Av Camilla Danielsson - 7 maj 2012 11:53

I lördags vankades det bröllop för min barndomkompis Stina och hennes fina Martin   !

Hade på mig mina nya kläder och det blev så bra! Klänningen gick i puderrosa, paljetter i lite gråaktigt upptill, ett svart band under byster och sen puderrosa volanger hela vägen ner till knäna. Dock var det bara tunna axelband så jag hade en svart trekvartsarmad bolero över. Till det ett par gråa högklackade sandaletter (gick igen väldigt bra i paljetterna!) Blev riktigt bra ihop!

Mamma passade barnen här hemma hos oss och pappa var chaufför! Smidigt!

Viglen var så fin! Fin, högtidsfull med ändå avslappnad och rolig! Perfekt helt enkelt!

Sen gick vi till Särö golfkrog och åt middag. Till förrätt var det någon slags kavringbotten och på den en "boll" av skaldjursmousse och lax runt om. Till vramrätt fick vi ankbröst med mandelpotatispure (mos) och apelsinsås, underbart gott! Sen blev det kaffe och tårta! Och SEN...sen drog partyt igång! Fri bar är trevligt   

Blev många goa drinkar    (dessvärre en del shotar med...) dans, skratt och flams! Ett helt fantastiskt bröllop! Fint, vackert, gott och hysteriskt kul! Me like!!!


På söndagen likade jag det inte lika mycket   Var bakis så det vilade om det! Jag tyckte mest synd om våra barn, men de var så glada för plötsligt fick de spela typ hur mycket det ville! Hahaha, kanske är tur man är lite sträng med spelandet annars.

Tog mer än halva dagen innan jag blev människa igen! Jag är helt klart för gammal för detta! Får nog lära mig det en gång för alla! Men det är så kul när man väl festar på, så man glömmer liksom det!

Hugo hade fotboll på kvällen, årets första träning, han var så glad!

Efter den grillade vi och sen däckade trötta familjen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards