Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Fika med Zandra!

Av Camilla Danielsson - 8 januari 2012 19:57

Eller egentligen skall jag väl skriva "kaffe med Zandra"  

Robin fick hit sin klasskompis Viktor, Stefan tog med Abbe och åkte till återvinningen innan lillplutten skulle sova middag, Hugo vägrade åka med mig och grannbarnen skulle bort så han gick hemma och hade tråkigt (antar jag) och Victor och jag åkte hem till min kompis Zandra och då även hans klasskompis Johannes, så var vi båda nöjda.

Satt framför deras öppna brasa och drack kaffe   och pratade massor, så himla mysigt!!!

Åt nötstek med potatis, sås och grönsaker till midag, är det söndag så är det, hehe.

Sen gick Stefan ut för att greja med Seaten, generaton är tydligen kass, roliga pengar...NOT!

Jag körde först min Victor till sin innebandyträning och sen när det var dags att hämat honom körde jag Robin och Viktor till deras innebandyträning, skönt när de tränar efter varann, slipper man en körning i alla fall.

Stefan grejar fortfarande med bilen, Abbe sover och snart åker även Hugo i säng. De två stora kan väl få vara uppe en timme till i alla fall, men nu måste dygnet vändas tillbaka, skola och dagis börjar ju på tisdag igen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards