Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Oh my good!

Av Camilla Danielsson - 9 januari 2012 21:53

Hade så mycket bra planer inför denna dagen, men ingan av dom blev uppfyllda  

När frukosten var uppäten och vi klara för dagen fick jag syn på hur våra vita kökluckor såg ut, så det var bara att sätta igång. Städade av alla ytor (tar faktiskt ett tag) i rena farten fortsatte jag sen att skura av våra stolsdynor. Damsög och körde lite röj i tvättstugan, fick strykt tvätthögen from hell, gött!

När Abbe sov sin lilla pyttestund till middag (vet inte vad som hänt med honom, men plötsligt sover han bara middag en snabbis, typ 30-40 min, inte jättekul! Hoppas detta ändras nu när skolan,dagis och rutoner drar igång igen!) så stekte jag, på barnens begäran, pannkakor till lunch.

Mer hann jag inte förren han vaknade igen...

Plötsligt började det snöa ute, vilken lycka! Inte dirket mycket, men det blev i alla fall lite vitt på marken.

Robin, Hugo och Abbe gick ut och lekte lite, Abbe älskade det och ville absolut inte gå in igen. Victor lekte med Albin och Isac och de kom också ut och hade "snöbollskrig"

Gjorde middag (spagetti och köttfärssås) och sen var det äntligen dax för mig att träna igen!
Nu är jullovet slut!!!

Körde 30 min core, jobbigt men skönt, och sen dirket efter det 60 min INTENSIV gympa! Jäklar, det kändes! Men det var så KUL och jag är så sjukt imponerad av hur mycket jag orkade! Äntligen på G igen, men my good var matt jag var efter!

Nu blir det "tjejfilm" och slapp i soffan   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards