Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

Öm!

Av Camilla Danielsson - 11 januari 2012 22:46

Har haft ytterligare en lugn hemmadag, börjar bli lite tråkigt! Ev får jag hit besök imorgon, hoppas det, både Abbe och jag behöver det nu!

Han sov middag lite bättre idag iallafall, åh jag låg på soffan och läste under tiden, det var skönt!!!
Tog en promenad och hämta Hugo på dagis och sen gick vi till skolan och hämtade Victor, tog en sväng via affären på hemvägen. Underbart väder! Solen sken från en klarblå himmel, 15 grader i solen (ca 10 i skuggan) den värmde t.o.m lite! Hugo slapp termobyxor och jag slapp vantar, detta gillar jag!!!

Gjorde thaimat till middag idag, kyckling, wookgrönsaker och sen där färdig Thai-panna från Arla (matlagningsgrädde i burken och kryddorna i locket) blev riktigt gott, dock lite lite sås, får nog ta 2 burkar nästa gång (så blir det i en storfamilj   )

Körde ett träningspss på kvällen med, det är ju lite lättare på onsdagar (fast nu hade hon gjort det lite tuffare denna säsongen, gillar jag!!!) men shit vilken träningsvärk jag hade, vissa övningar var nästintill smärtsamma! Hoppas det tar lite på tjockismagen  .

Nu är här uppröjt, barnen sover, filmen på tv är snart slut och då däckar nog jag med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards