Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Aj!

Av Camilla Danielsson - 17 januari 2012 21:58

Vågar ju knappt skriva detta, men ännu en hemmadag! Vad sjutton har hänt med mig??? Dessutom tycker jag det är rätt skönt! No no no, this is not me!!! Jag älskar fart och fläkt, massa kompisar, kaffe och tjat, gärna lite shopping. Inte vara hemma och uggla!

Skyller helt skoningslöst på att jag känner mig lite förkyld. Snorig och lute öm i kroppen, trött som en gnu!

Som tur var hade ju Hugo dagis idag, så det var bara Abbe hemma. Passade på att vila lite när han sov.

För att inte däcka ihop totalt så bakade jag Leilas chocolate cupcake efter jag hämtat alla barnen. De blev sjukt goda! Lite lyxfika på en tisdag skadar aldrig!

Fick klippt Victor och Hugo ikväll med. Så jäkla långa luggar! De skall tvunget ha snelugg, men sen drar de ju aldrig den åt sidan så den bara hänger ner i ögonen och är ful. Så elaka mamman tog fram saxen och åtgärdade det! Om det blir bättre eller inte ser vi imorgon...

Robin kom hastigt och lustigt på att han skall ha en grabbkväll på lördag, en väldigt försenad födelsedags firande!

Så han skrev några fina inbjudningskort som han skall smyga ut i skolan imorgon. Hoppas några kan komma trots kort varsel!

Slog i fingret så jäkligt ikväll, eller slog i gjorde jag väl inte, jag klämde det i en låda. Blev lite blååt och pyttelite svullet och det gör ont när jag böjer det, aj aj aj mitt långfinger!

Så både lite föryld och lite ont i ett finger, då måste det väl vara lite synd om mig   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards