Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Så fort ens sinnesstämmning kan ändras! Pga ett ord!

Av Camilla Danielsson - 3 mars 2012 20:29

Nu när jag loggade in, fick jag säkerhetsord "grav". Jag vet, bara en slump, bara ett ord, men ändå så mycker mer, i alla fall för mig. Grav, för direkt tankarna till Melker! Min lille pojk, om inte ligger här hemma i sängen och sover, inte som ligger i sin kalla mörka grav. Kommer aldrig vänja mig vid den tanken!!! Lillplutten så vi saknar dig  


Idag har Hugo haft innebandyträning. Stefan körde honom dit så var jag hemma med resten av gänget.

Efter Abbe sovstund och lunchen så åke vi till Stefans gamla farmor Gurti. Hon blev sååååååå glad! Man skäms ju! Men vi kan inte vara där varje dag, hur gärna man än vill!

Pratade en massa, barnen lekte lite både inne och ute, sen fikade vi.

Handlade på vägen hem, sen bara hem och göra mat! Gjorde hemmagjorda stora hamburgare på nötfärs, köpte goda Max Fricobröd till, cheddarost, gurka, tomat, lök, ketchup och dressing. Gjorde även pommes cules till, såååå gott det var, men sååå mätta vi blev!

Nu ligger Abbe och sover, vi andra kollar på melodifestivalen och äter äckliga chips (köp inte Estrellas nya "cheeburgare"  ) kastrull poppade popcorn och Polly! Gissa vad jag äter  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards