Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Äntligen lite shopping igen ;)

Av Camilla Danielsson - 7 mars 2012 21:12

Lämnade, som alltid, mina kära barn på dagis och skola. Hem äta frukost, leka och mysa lite. Sen sov vi båda middag, Abbe i sin säng och jag i soffan, börjar bli en (skön) vana detta  

Åkte och hämtade Hugo och Victor, hem och leka lite och vänta på att Robin skulle sluta för dagen.

Hämta honom och köra dirkekt till Kungbacka hem till mina föräldrar. Abbe sprang in, hämtade dl mått och msk mått i lådan, tog fram pallen och började söla med vattnet, hahaha han vet hur det går till där!

Blev bjudna på god middag, kokt köttkorv, potatismo och pepparrotsås, älskar det!!!
Mamma och jag lämnade alla barnen med pappa och körde till Kungsmässan. Köpte saker till resan, vätskeersättning, magtabletter, flygöronproppar, alvedon suppar, ipren och alvedon. Det är billigt att åka utomlands, inte nog med att man betalr för flyg, uppehålle , mat och shopping, utan även vaccinering och ett halvt apotek! Man får hoppas det blir värt det!

Köpte även en fin ljusblå/vit randig body från Kappahl newbornserie och en vit snuttekanin till Almers lillebror!

Sen fick jag handlat bebiskläder (en ljusrosa body med en söt bil med blommor och ett vitt "huckle" med broderade blommor, från H&M, superöta) till en vän i Hässleholm som fick bebis för 1 v sen. Skall skicka det imorgon.

Hem till pappa och barnen där vi blev bjudna på kaffe och nybakade kärleksmums (mamma hade bakat dom innan, inte riktigt pappas grej haha) och kakor.

Sen packade jag in alla barnen i bilen, körde och tankade och sen hem.

Nu ligger hela min familj i sina sängar och jag avnjuter ett avsnitt av "Grey´s anatomy" Bästa serien ever!

Ja, just det, jag har ju namnsdag idag och fick en jättefin bukett med rosa rosor av mamma (och pappa, men mamma köpte dom när vi var i affären så pappa vet inte om det, haha)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards