Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

Melodifestival!

Av Camilla Danielsson - 10 mars 2012 22:15

Lördag, en helt ledig dag! Hugo hade sin innebandy, Stefan körde dit med honom.

Victor åkte hem till en klasskompis, Albin. Robin fick hit sin klasskompis Johan och HUgo lekte med sin grannkompis Albin (många Albin, bara på gatan har vi 3 st!) Så barnen hade fullt upp.

Gjorde lunch, fixade fika, grejade här hemma, var ute med Abbe en stund, en dag går fort fast man inte gör något!

Victor bestämmde sig för att sova över hos Albin så jag körde dit med pyamas, tandborste, sovsäck, kudde och extra kläder. Passade på att skjutsa hem Johan samtidigt då dom bor ganska nära varann.

Åt fläskfile´med champinjonsås och potatisgratäng till middag, mycket gott!

Sen var det melodifestival!!! Finalen idag, tjohoo!!!

Många bra bidrag, hade lite svårt att bestämma mig. Det enda jag var säker på var att Björn Ranelid och Thorsten Flink var totlat värdelösa! en gillade jag inte Babydoll heller. Men Loreen, Danny, Ulrik, David och många andra var riktigt bra!

Nu har barnen lagt sig och vi slappar framför tv:n, har matkoma och allt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards