Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Utslagen tand

Av Camilla Danielsson - 11 mars 2012 21:57

Vaknade till ett underbart vårväder! Gött! Inte för jag gick ut, men skönt ändå  

Under tiden Abbe sov middag så var Stefan och barnen ute (han grejade med sin jäkla folkracebil och barnen lekte)

Jag ringde till min syster, de åker till Egypten imorgon och kommer hem samma dag som vi åker till Thailand, så det dröjer några veckor innan vi hörs av igen!

Åsa kom och lämnade av Victor, vi åt lunch och sen körde jag och Robin till Tvååker där han skulle spela innebandy sammandrag.

Första matchen vann de med 14-3, riktigt bra jobbat! Andra matchen var mer jämn men lutade dessvärre med förlust för våra goa grabbar! Men de var nöjda!

Åkte hem och Robin slängde sig i duschen, sen kom hans kompis och hans mamma hit och hämtade honom, han skulle med dom och grilla och sen sova över. De har studiedag imorgon!

Vi tände grillen vi med, gör en liten frysrensning ni innan resan. "Någon" (läs jag) har visst hamstrat fläskfilé när de hade superbra ernjudande på Hemköp, köpte visst typ 2 varje gång jag handlade   Men gott är det! Gjorde hemmagjorda klyftpotatis till och vitlökssås!

La Abbe lite tidigare idag, han var så trött och gnällig, eftersom han toksomnade så behövde han nog det!

Victor och Hugo sover i samma säng inatt, dom tycker det är så mysigt!

Stefan gick ut i garaget igen och efter en stund kommer han in och har slått sönder sin ena framtand   , verkligen sönder! Är nästan inte kvar någonting av den!!! SÅ onödigt!Jag vet, det var inte med flit, men fatta vilka pengar detta kommer gå på! Nu få han fanimej tjata sig till en tid innan vi åker! Annars får han ringa runt till olika tandläkare och ta den som kan! Usch vad han ser ut!

Nu är det bara jag kvar uppe! Sitter och kollar på "Taken". Läskigt bra film det där!!! Sitter på spänn typ hela tiden trots att jag sett den innan, hjälper liksom inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards