Alla inlägg den 3 december 2011

Av Camilla Danielsson - 3 december 2011 19:50

Åh så frustrerande det är att vara utan hemtelefon och internet! Är så glad att det är tillbaka igen!

Så då var det ju ett tag sen, vad har hänt sen sist?!?!?!


I onsdags skippade vi öppna förskolan, var trötta efter Gekås besöket  

Grejade hemma och hade det rätt trist vill jag minnas. Körde en snabbis till Karlsson och köpte en ram, lite krokar o h bra att ha saker, stannde på affären på hemvägen och köpte lite nödvändigt ont.

Gick i allafall på träningen på kvällen, gött!!!


I torsdags höll vi också hemma på dagen, såg till att sova middag ordenligt, packade skötväskan, lagade mat och förberedde inför kvällens Lisebergsbesök. Har som tradition (och har haft sen vi fick barn, samma år som det stratade faktiskt) att beöka Jul på Liseberg ihop med min syster och hennes familj.

Hade bra väder, det hade ju regnat och stormat hela dagen, men dte kom bara en regsnskur där så det var jättebra, den varade typ 3 min. Vi var så gott som ensamma där, de åkaktrationer som var öppna gick tomma!!!
Barne pkte lite grejer, vi spanade i alla små mysiga bodar och spelade en del. Robin vann en påsa Daim, Victor var nära att vinna en chipspåse men tanten som vann istället var så snäll att hon gav den till honom! Gulligt gjort!

Jag vann en ask Noblesse och det sista vann Hugo och jag en stjärnvinst på Toblerone hjulet! Hurra!

Stannade på McDonalds på hemvägen innan vi körde hem och stupade i säng!


Igår fick vi fikabesök på förmiddgen av Zandra och hennes dotter Lisa och sen när barnen kom hem fårn skolan åkte Vitor, Hugo, Abbe och jag till Åsa och fikade där. Mysig dag!!!
Både Victor och Robin hade innebandy på kvällen, som vanligt!


Idag har vi haft finbesök av underbara Veronica, Mathias och deras lille Ville. Han är några månader äldre än Abbe. Åt kycklingmango gryta med ris och sallad och Hallonpannacottapaj till efterrätt. De hade med sig chips, godis och munkar, gött! Jag fick en finljuslykt från Cult (eller vi fick skall jag väl säga, haha)

Hade en jättemysig dag, alltod lika kul att träffa dom, tiden bara springer iväg!!!


Nu skall jag röja och upp och förbered inför morgondagens gäster!



Ovido - Quiz & Flashcards