Alla inlägg den 4 december 2011

Av Camilla Danielsson - 4 december 2011 21:07

Skäms när jag läste gårdagens inlägg    Hade lite bråttom, barnen skulle i säng och vi skulle städa inför dagens gäster. Så jag stressskrev ett, lite osammanhängande och en jäkla massa stavfel! Usch och fy!!!


Idag fick vi ställa klockan, bara att masa sig upp och äta frukost, bädda sängar, duscha, dammsuga och börja förbereda maten. Sen kom min barndomskompis Carolina med hennes sambo Daniel och deras söta tvillingpojkar Felix och Ludvig, ca 2½ år. Hade en mysig dag ihop, åt kycklinggryta med olika tillbehör, ris och sallad, fikade och hade kul! Fick reda på att de skall gifta sig i augusti så nu kan vi längta till bröllop med, wiihiii!!!

När de åkte hem röjde vi upp och sen körde vi Victor till innebandyn. Var bara hem och vända och hämta resten av familjen och tillbaka till hallen igen. Robin skulle ha träningsmatch och samlas innan så vi kollade på när Victor spelade sin sista halvtimme och sen kollade vi på matchen. De mötte p-99:orna (-2 år äldre än våra pojkar) som är jätteduktiga, men ändå vann de bara med 6-2, så helt ok!

Gjorde hamburgare med bröd till barnen och Stefan och jag åt resterna från lunchen. Nu ligger de i sina goa sängar och jag kollar på en hemsk Beckfilm. Stefan är i garaget och grejar med sin folkracebil.

Blir väl snart läggdax, klockan ringer ju imorgon igen. Shit vad fort en helg går!!!

Ovido - Quiz & Flashcards