Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Camilla Danielsson - 8 februari 2012 21:43

Ja inte jag, men min kära make är hemma med en superond rygg idag.

Fick masa mig upp i morse, ta hand om barnen och köra dom till skola och dagis.

Sen åkte Abbe och jag till öppna förskolan och hade en mysig förmiddag. Är så kul att se hur hemma Abbe känner sig där, springer in och leker och trivs som fisken i vattnet!

Hem, äta lunch, lägga Abbe, hämta Hugo (var jätteskönt att Abbe fick sova vidare i och med att Stefan var hemma) sen hämta Victor, hem och baka Tigersockerkaka med Victor, hämta Robin och hans klasskompis Viktor, äta mellanmål, fika på nybakad kaka, sjutsa till fotboll, börja med middagen, åka och träna, hem och äta middag (de andra hade redan ätit då) duka av, ta hand om disken, göra läxor, duscha barnen (eller Hugo och Abbe, de andra duschar ju själva) göra ett röj i tvättstugan, duscha, lägga barnen och nu pustar jag ut i soffan!

Blev kålpudding, potatis, sås och lingon till middag idag, 2 av 4 barn tycker det är gott och de andra 2 äter lite av det i alla fall.

Ingen jätteintressant dag, men det gick ruskigt fort   

Ovido - Quiz & Flashcards