Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Camilla Danielsson - 24 februari 2012 21:48

Fredagar, de skall väl vara mysiga? Eller? Stämmer nog inte in riktigt idag... Jättefint väder ute, men har haft ont i halsen och luftrören så jag ville inte ut i den kalla luften. Hade ingen riktigt ork heller för den delen.

Fick därimot väldigt rolig post idag! En bröllopsinbjudan!!! Fina Stina och hennes Martin kall gifta sig  ! Så kul!!!


Efter lunchen la jag Abbe och de 3 stora gick ut och spelade innebandy på altanen.

Som vanligt tog jag hand om disk, massa tvätt, dammsög osv.

Robin gick hem till Linus efter ett tag och Victor gick hem till Albin och Isac.

Efter Victors innebandy (Robins träning var intälld idag, lite skönt att slippa ge ig ut och köra nu ikväll) åt vi den sedvanliga tacosen och sen blev det chips och jordnötsringar till "The voice Sverige"

Stefan har tömt och rengjort Robins akvarium (gav bort de sista fiskarna och ger upp den skiten nu!) medans jag packade inför helgen!

Imorgon bär det av till Helingborg, men det berättar jag mer om när vi är hemma igen!

Trevlig helg på er!

Ovido - Quiz & Flashcards