Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Camilla Danielsson - 11 februari 2012 22:25

Stefan tog med sig Victor och Abbe till Hugos innebandyträning. Jag bakade 2 hallonpannacottapajer, bäddade, plockade upp på övervåningen och sen åkte Robin och jag till Kungsbacka där han hade 2 innebandymacther.

Dessvärre förlorade de båda, men med små marginaler och det var bra matcher!

Körde förbi mina föräldar en snabbis på vägen hem, kopierade lite papper och tog en snabb kopp kaffe.

Sen hem och sätta fart. Stefan hade dammsugit, städat toaletterna, dragit ut bordet, stekt upp kyckling till ikväll, fixat lunch och grejat här hemma. Gjorde mig klar, dukade, tände massa ljus, gjorde klart kycklinggrytan och alla tillbehör, gjorde sallad, barnen bytte om och vi var precis klara till 17 när Carolina, Andreas & Mine och Josefin, Lasse & Almer kom. Åt mat, efterrätt, kaffe, barnen busade som tokar! Jösses vad vi skrattade, de blev helt vilda ett tag! Märks att de känner varann väldigt väl!

Mina 3 stora var på övervåningen och spelade, sen kollade de på melodifestivalen och åt chips och ostbollar. Hade köpt till oss andra med, men vi tog aldrig fram det då alla 3 smågulliganerna sprang runt här nere, dumt att lära dom äta sånt (ett gemensamt beslut av oss alla)

Blev en rätt tidig kväll då alla 3 plötsligt gick från 100-0 och blev supergnälliga och trötta! Hahaha, det går verkligen fort.

Ovido - Quiz & Flashcards