Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Camilla Danielsson - 19 februari 2012 22:16

Vem som stod för vad behöver jag väl knappt säga   Återkommer till dett om en stund.

Men först måste jag kommentera Meldifestivalen!!! VAD var detta????? Första låten (pojkbandet jag inte minns namnet på) var ok och även Andreas låt. Mollys var väl söt, men jag tycker inte ballader är schlager! Men så går Björn vidare till Globen?!?!? What! Vilket jäkla skämt! låten var så pinsamt värdelös!!! Han kunde ju definitivt inte sjunga, inte ens prata! Karln bör omedelbart kontakta en logoped och få hjälp! Därimot skrattade jag så jag grät när ena programledaren frågade "Vart har du varit på semester? På solen?" Hahaha han såg ju fär jäklig ut!

VEM röstade på honom egentligen???


Så nu har jag fått spy galla över detta, då återgår vi till dagen!

Victor hade innebandymatch i Frillesås i förmiddags. Han var målvakt och gjorde en bra insats. De vann tjohoo   

Sen hem, äta lunch och lägga Abbe. Robin gick hem till en klasskompis, Victor fick skjuts hem til en kille i hans klass, Hugo gick ut och lekte med grannbarnen. Lugn och ro en stund!

Sen gjorde vi inte mycket mer under dagen. Rätt trist en fin solig söndag, men men.

Hämtade Victor, sen hämtade vi Robin påfrån sin innebandyträning, åt middag, la Abbe, barnen och Stefan kollade på tv och jag gjorde ett idiotröj i kokbokslådan! Där låg miljader kokböcker vi inte använder (la ut 20 st på olika loppis sidor på fb, kan ju alltid hoppas man får sålt några) sen hade jag HUR MÅNGA lösa papper med olika recept från tidningar och dyl. Satte mig och klippte ut de som jag ville ha, tepade upp dom på papper uppdelat i kategorier förrätt, varmrätt, dessert, bakning, godis, bröd och satte in det i plastfickor. Tog typ 2 timmar att få orning på den lådan, men nu känns det så SKÖNT!!!

Halvkollar på en Wallanderfilm, dricker vatten och sitter vid datorn!

Imorgon är det ingen klocka som ringer, välkommen sportlov (som kommer innehålla typ allt utom just sport   

Ovido - Quiz & Flashcards