Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Boxning!

Av Camilla Danielsson - 2 februari 2012 21:07

Hade en piss morgon!!! Vissa mornar flyter allt på så smidigt, det är go stämning och skratt, sen kommer en sån här skitmorgon! Var helt knäckt efter den! Pratade med mamma i telefonen och hon förstod nog att jag var bra knäckt så hon bestämmde att hon och pappa skulle komma hit lite senare. Det behövde jag. Fick skurat av golven (som stog på schemat idag) tagit hand om alla jävla tvätt (blev ännu mer idag då Hugo kissade i sängen inatt, så alla nyabytta sängkläder, madrassöverdrag, täcke osv, jättekul...NOT) och gjort ett litet röj.
Abbe var supergnällig så jag la honom lite tidigare och han somnade med en gång, så han var nog trött han med.

Skulle egentligen viljat sova en stund där, men mina föräldrar var ju på väg så jag läsate en snabbis istället.

Vi pratade lite, sen när lilleman vaknat fick han lunch och sen gick vi en promenad och hämtade först Hugo på dagis och sen Victor i skolan. Tog en sväng om Hemköp på vägen tillbaka och köpte lite till mellanmålet.

Åt grillad kyckling, bröd, skinka, peparsalami, chiliost, sen kom Stefan hem med nya smaker från Kavli mjukost (han hade fått det av en återföräljare) en endamer, en gouda och en bire. Supergoda! Speciellt brieosten!!! Mums!

Sen fikade vi, mamma hade med sig en princesslängd och släta bullar från sitt jobb och sen hade vi köpt fyllda ballerina choklad (en nyhet i affären, top cookies med mjuk fyllning i) jättegoda! Böljade i oss kaffe eftersom vi var stlefrusna efter promenaden!

När de åkt hem bytte jag om och åkte och tränade. Tänkte testa boxning, har aldrig gjort det innan och alla säger att det är så kul. Hade ju ingen "partner" med mig, men en annan tjej jag känner var också ensam så det var lugnt.

Tiden gick jättefort och det var kul, men jag tror jag fortsätter med mina måndagar och onsdagar, jag vill ju mest ha bort magen. Skulle gärna gått på alla 3 men den tiden har vi inte rikigt just nu.

Nu skall jag njuta av ett glas pepsi max, hade gärna tagit ett grönt äpple med, men de var ju så klart slut i fruktskålen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards