Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Tjejkväll!

Av Camilla Danielsson - 18 februari 2012 20:08

Igår var jag upp i Kungsbacka. Började på Kungsmässan där jag letade efter någon partytopp (gick åt skogen så jag körde på det jag hade hemma) och köpte en liten gå bort present till Anna, köpte en choklad body scrub, shower cream och bodylotion från Body shop, var lite mindre reseföpackningar, jättesöta, i deras nya choklad serie, lukatr jättegott! De slog in det så fint så det kändes kul att ge bort!

Sen körde jag till mina föräldrar och bättrade på makeupen, lämnade av min packning och fick skjuts hem till Anna.

Där träffades jag, Anna och Stina (vi är gamla barndomskompisar som försöker få till en träff i alla fall en gång om året!) hade en jääötemysig kväll, god mat, massa vin, skvaller, skratt och prat! Vi hade tänkt att gå ut i Kungsbacka och parta lite på kvällen, men plötsligt insåg vi att alla ställen stängde så vi fick bli kvar hemma! Ko inte därifrån förren vid 3 på natten. Sov hos mamma och pappa, skönt att få sova så länge man vill och det är alldeles tyst, lyx!!!

Fick färska frallor till frukost, ytterligare en lyx!

När jag kom hem igen var Stefan på väg ut, de i styrelsen på motrokulbben skulle hem och avtacka en som gått i pension. Hade jag bara tajmat det hela liiite bättre och kommit hem en kvart senare hade jag fått vara ensam hemma en stund   men nu blev plötsligt alla 4 barnen kvar hemma. Lekte och hade mysigt!

Har varit trött och lite bakis idag.

Vi hade grillpremiär idag, marinerad fläskfilé, pommer squares, pepparsås, vitlöksbröd mmmmmmm så gott!!!!!!!
Blev Pepsi Max till (vin var inte att tänka på idag, hahaha)

Nu är det melodifestivalen som gäller. Chips, nötter och Polly är framdukat, mys på hög nivå!

Än så länge har det bara varit 3 bidrag, första (pojkbandet) var riktigt bra, sen var det en menlös ballad och nu är det en skum rätt kass ballad igen. Hoppas det tar sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards