Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Kräkmätt!

Av Camilla Danielsson - 22 februari 2012 20:14

Idag skulle Abbe och jag hem till Joefin & Almer, Carolina & Mine kom också dit. Ingen av mina stora ville förlja med, så de fick stanna hemma själva, spela data och äta Billy´s Panpizza till lunch. Gissa om de var nöjda  


Abbe fick lekt, vi blev bjudna på lunch och fika med morotskakscupcake, gott gott! Både Abbe och Mine var trötta och lite gnälliga, så vi stannade inte så jättelänge, men det var mysigt!

När jag kom hem stängdes spelen av, Abbe fick lägga sig och Victor fick hit grannbarnen (sötaste tvillingarna Albin och Isac) på lek.

Fick gjort ett röj i tvättstugan och köket, alltid skönt att vara ikapp där.

Fikade (ännu en gång) med barnen, ett litet Ballerinakex slank ner där.

Robin hade fotbollsträning idag, i regnet stackarn. Han tog på sig påsar på fötterna över sockarna, så håller han fötterna lite varma och torra i alla fall.

Hugo och jag bakade chokladbollar (ÄLSKAR det!!!) sen bakade jag Foaccia till maten.

När Robin kom hem år vi pastakycklingsallad, gott gott med det underbara brödet till. Mycket mat och bröd gick det åt. Kände att jag åt några brödskivor för mycket.

Lyckades klämma in ytterligare en fika! Semlor till dom som gillar det och chokladbollar till resten av oss.

Nu är jag kräkmätt, VARFÖR äter man så mycket? Visst är det gott så länge man tuggar, men jag vet ju att man mår skunk efter!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards