Alla inlägg den 13 september 2011

Av Camilla Danielsson - 13 september 2011 21:24

Igår skjutsade jag en kompis till sjukgymnasten. Hon har operarat knät och kommer ingen vart alls på egen hand, stackarn! Under tiden hon var där åkte jag och handlade, hem och gav Abbe mat och bytte stinkis  

Sen åkte vi och åt en sallad på pzzerian, riktigt gott! 

Ägnade eftermiddagen åt plugg innan det var dax att åka till träningen, som ÄNTLIGEN drog igång igen efter världens längtsa uppehåll! Kul, svettigt och jobbigt, men jag är sååååå glad att jag slipper springa mer på ett tag  


Idag var Abbe och jag hemma hos Carolina och Mine, Josefin och Almer var också där och vi hade ett litet försenat kalas för Mine (eller vi hade med presenter och stackars Carolina visste ingenting, men ordnade värsta kalaset ändå!!!) Blev bjudna på underbar kyckling/pasta sallad och sen chokladkaka med färsk mango på och grädde. Lyxigt värre!

Ägnade även denna eftermiddag åt plugg, jag suger verkligen på att plugga!!!

Bakade citron cupcakes med citronfrosting (rosa, gröna och vita) som jag skall ta med imorgon när jag hälsar på mitt gamla jobb. Blev en del över så Stefan och jag kalasade på varsin nu ikväll, gott gott!
Ute blåser storm så nu blir det tv mys i soffan!!! Gillar inte hösten, men mys i soffan gillar jag   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards