Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Fullt ös- medvetslös!

Av Camilla Danielsson - 30 september 2011 21:54

Ungefär så känner jag mig just nu!

Skickade de två stora till skolan, åt frukost, röjde lite här hemma och förberedde för kvällens kalas. Gjorde egentligen inte så mycket men det tog lång tid och jag kände mig mest trött och seg!

Märkte massa kläder inför barnmarknaden, när jag äntligen trodde jag var klar hittade jag en påse till   ! Bara att fortsätta!


Sen dök mina färäldrar upp på lite fika (de hade varit på Gekås och svängde förbi på hemvägen)

Satt på altanen och njöt av det fina vädret! När Stefan väl kom hem från jobbet (han fick handla till kalaset på hemvägen med) så lastade jag in alla kassar med kläder i bilen och körde till Carolina. Det var inlämning mellan 17-18, trodde jag! Carolina blev likte förvånad när jag dök upp en timme tidgare än vi bestämt! Skit också! Jaja, hon bjöde på en kopp kaffe och sen gav vi oss iväg. Som tur avr öppnade de tidigare så vi kunde packa upp allt i lugn och ro.

Se stressade jag hem för nu hade ju Victors kalas (grabbkväll) redan börjat!

De satt 12 barn i köket och käkade tacos när jag kom hem! Sen var det lek innan vi tog fram glass, strössel, sås och kex. Sen ytterligare lite lek, både inne och ute,, innan vi satte på filmen som Victor hade önskat. "Megamind" blev det och de flesta kollade nästan hela tiden (ena stunden satt alla där nästa ingen, så höll det på så  ) Bjöd på chips, ostbollar, popcorn och godis till detta.

Victor var mer än nöjd med sitt kalas och alla sina fina presenter!

Nu är det däck i soffan som gäller!!!
Imorgon blir det ganska tidig uppgång, Carolina hittade så mycket fint hon ville fynda på barnmarknaden så vi skall tydligen hänga på låset   Satsar på att vara där redan 9.30 (öppnar 10) så vi får parkering nära (lätt kunna springa ut med stora saker till bilen och in igen) Jag skall ta med kaffe och bullar och hon fixar lite mackor, haha, tokstållar är vi!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards