Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 2 oktober 2011 22:02

Ägnad förmiddagen åt lite pluggande   , shit vad trist det är!!! Har verkligen insett att jag inte är någon studie människa! Hur skall detta gå med mina planer??? Hmm, 3,5 år på högskola när man suger på att plugga, känns ju som en rätt kass kombination!!!


Mamma fyller 58 år    på tisdag ,så idag hade hon kalas. Körde förbi Freeport på ditvägen så sprnag jag in och köpte hennes present. Hon såg några koppar på Lob design när vi där sist, jättesöta i lite gammaldax stil, 4 olika färger/paket och guldkant. Köpte ett paket, 299 kr kostade dom, men det är hon mer än värd!
Blev bjudna på underbar middag! Kokt potatis, lövbiff som hon hade rullat in persiljesmör i, stekt och sen låtit koka i såsen, himelskt gott!!!

Sen blev det kakor och kaffe oh sen dök det även upp 3 (!!!) olika tårtor! Sol m inte det räckte ställde hon fram godis och chips med   

När vi väl kommit hem igen slängde vi Hugo och Abbe i säng, Robin säger att han är hungrig???!!! What?! Hopp, bara att värma kycklingspetten, riset och jordötssåsen som var över från igår. Han åt banne mig upp allt!


Nu avnjuter jag ett (eller kanske två) glas Pepsi Max och kollar på "Sex and the city" på tv, rolig, mysig och lite hysterisk film!

Imorgon har jag en FULLSPÄCKAD dag framför mig, vojne vojne.

Ovido - Quiz & Flashcards