Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 25 oktober 2011 22:40

Glad! Barnen kom idag hem med sina lappar om ansökan om ledighet (inför Thailandsresan) båda blev beviljade ledigt!!! Det är ju en ny skollag nu som bla gör det svårare att få ledigt under terminerna för resor etc. Känns jätteskönt, nu kan man släppa den biten!


Abbe och jag tillbringade dagen i Kungsbacka hos mamma. Var duktig och drack enbart kaffe till fikat! Då skall ni ändå veta att min mamma jobbar på ett konditori och har hela huset fullt med princesstårtor, bullar och bakelser  

Hämtade barnen på dagis och skola och sen ägnade de nästan hela dagen ute i det underbara vädret! Abbe var med brorsorna där ute och hade kul, väldigt smidigt när man har större barn som avgudar sin lillebror!


Nu är det läggdax. Måste bara hänga tvätten jag tydligen påbörjat och sen lämnat hälften kvar av...skumt gjort!

Håll tummarna att min helvetiska huvudvärk ger med sig till imorgon! Körde ju ett core pass extra igår och det känns idag vill jag lova! Kan inte ens ta ett djupt andetag idag! Hemskt! Imorgon är det träning igen! Hur sjutton skall detta gå?!?!?!



Ovido - Quiz & Flashcards