Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 13 oktober 2011 20:01

Orkade aldrig blogga igår, kvällarna bara rinner iväg ibland!

Var, som alltid på onsdagar, på öppna förskolan och hade det mysigt. Sen hem och röja lite i köket och tvättstugan innan jag fick väcka Abbe och åka och hämta Hugo på dagis och Robin och Victor i skolan.

Göra läxor, spela logoped spel, lära klockor och att knyta skor! Finns banne mig alltid att göra i detta huset!!!

Gjord ost och skinkpaj till middag, men fick äta den efter min träning, hann inte innan.

Var tvungna att tvätta Abbes sulkey, den har stått i garaget sen Hugo hade den. Sen gick det inte att ta bort så mycket tyg som jag önskat att tvätta, så det var bara att köra ut den på gräsmattan, spola med trädgårdslangen och skrunna in tvättmedel! Fin som snus blev den  . Fick även lagt Hugos madrass i badkaret och tvättat den ordenligt med (hände visst en liten kissolycka i natt)


Idag började jag dagen med att köra in till Varberg, Hugos skulle till logopeden. Han var lika duktig som alltid där, plutten!!!

Sen körde jag honom till Linnéa i Väröbacka och hem igen. Lyfte över Abbe till hans gamla babyskydd och packade in oss, sulkeyn och väskan i Carolinas bil. Sen körde vi till Ikea och hade urmysigt!

Abbe och Mine lekte jättelänge på barnavdelningen, vi åt god lunch och shoppade lite. Köpte en stor mjukishund som Abbe skall få i julklapp, disborstar, skärbrädor, lite julsaker. Hadlade bara för 300 så det var helt ok!

Hem igen, då var Victor och hans kompis Oscar här och Robin kom precis efter. Gav dom mellanmål sen packade jag in Abbe i bilen igen och körde och hämtade Hugo.  Hem igen och packa upp och börja med middagen.

Nu är lilleman i säng och vi andra kolla på "Robinson"

Trevlig torsdagkväll på er!

Ovido - Quiz & Flashcards