Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 16 oktober 2011 19:52

Redan liksom Vad hände med denna helgen då?!


Igår körde vi upp till Skopunkten i Kungsbacka och köpte en del vinterskor till barnen, sen körde vi vidare till Särö. Min systers man har fyllt 40 så han hade kalas. Blev bjudna på kyckling och ris och sen äpplekaka till det, Gott gott men jag åt bara litegrann för vi skulle strax stressa vidare eftersom jag skulle på tjejmiddag hos Zandra. Hade en supermysig kväll med god mat, efterrätt (som jag hade gjort) massa vin och massa skratt och prat! Härligt!


Idag gick vi upp i hyffsad tid för Robin hade innebandy sammandrag. De spelade 3 matcher och bar såååå grymma! Var så jämna matcher! Första ledde de länge men tyvärr blev det 4-3 till slut. Veddige förtjänade faktikst denna segern så det var synd. Andra macthen slutade 6-6 och tredje ledde de igen men det slutade i sista minuten med 6-5, skit också!

Men de var så duktiga och det var ett rejält lyft från förra säsongen så vi jublade på läktarna!

Väl hemma igen fick jag ett ryck, drog med Stefan (ofrivilligt) så vi fick dammsugit båda våningarna (drog ut alla lådor under sägar och soffor) dammat båda våningarna, skurat båda toaletterna och tvättat en massa maskiner! Åh så skönt! Nu har vi bara åka till återvinningen och skura golven med. Tar vi imorgon!
Blev pizza till middag idag, gott innan men nu mår man ju skit! Är flottigt! Dröjer (förhoppningsvis) ett tag innan jag äter detta igen!

Ovido - Quiz & Flashcards