Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 26 oktober 2011 21:35

Har varit på en så mysig lattemorgon idag! Fotograf  Karin Linde (har sin studio i Varberg men hon själv bor i Veddige vi går på öppna förskolan ihop) hade anordnat det så bra! Man fick en valfri kaffe (hon har en kaffemeny med riktig kaffemaskin, ingen kapselhistoria i studion), en bulle och en fotografering av sitt barn för 100 kr, en av dessa fina kort fick man även med sig hem. Abbe är väl inget tokfan av att bli fotograferad av folk han inte känner så bra, speciellt inte när han måste stå på den vita duken    men det gick rätt bra ändå, några fina kort blev det!

Sen gick Carolina och jag med de små söta barnen till Sakura Thai och åt underbar mat! Så god buffé, kyckling med grönsaker och röd curry, stekta nudlar, biffgryta, friterade räkor/kyckling, vårrullar, soppa,massa olika sushi, sallader, bröd mm mm, sjukt gott! Dricka, kaffe och kaka ingick med i det fenomenala priset av 80 kr!!! Måste dit snart igen känner jag  

Sen tog vi en vända på stan, fick köpt en jättefin randig tjocktröja till Robin (H&M) och en till ljuslykta att hänga i fönstret (så jag fick av gästerna i lördags, så nu hänger två i olika storlekar brevid varann)


Blev så himla trött när vi väl var hemma, la mig i soffan en stund och halvdäckade där med Abbe, gott!

Trotsade min fruktansvärda träningsvärk och gick på gympan idag, så glad för det nu i efterhand. De första situpsen gjorde sjukt ont men sen lättade det lite!

Var fortfarande mätt efter buffén så jag skippade middagen och åt (nu ikväll frmaför tv:n, lyx) 2 lingongrova, en med Philadelphia vitlök/örter och en med skinka och chiliost.  Fick tryckt i mig 2 clementiner också!

Ovido - Quiz & Flashcards