Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 27 oktober 2011 19:53

Blev det idag. Ägnade hela förmiddagen i tvättstugan (tog hand om sammanlagt 6 maskiner tvätt i olika stadier) stukit en massa, dammsugit, städat toaletten, röjt i köket. Det är kul nästan jämt!

Sen gick Hugo, Abbe och jag till lekplatsen en stund och gungade, åkte rutchkana, jagade en stackars katt och satt och plaskade i vattenpölar (de två sistnämda stod mest Abbe för...)

Fick ett samtal från en gammal kompis med, var rätt länge sen vi pratade så det var riktigt kul att hon ringde idag! Varför blir det så ibland, visst rinner dagarna iväg och är mer eller mindre fullspäckade, men ett litet samtal borde man ju hinna! Eller?! (Nu syftar jag lika mycket på mig, att jag inte ringt!)

Sen fick jag mysbesök! Åsa och hennes jobbarkompis var i Veddige och jobbade, så de kom med en mjuk pepparkaka (som jag inte ens smakade på, hejja mig!!!) så satte jag på lite kaffe!


Kvällen bjöd på fotbolls avslutning för Robins del och fotbollsföräldramöte för min del. Fortfarande ingen tränare till grabbarna nästa säsong, så himla trist! Många föräldrar som är villiga att ställa upp (även vi) men alla mer som "bi tränare" vi kan ju inga regler eller hur man skall få killarna att utvecklas, det behövs ju en kunnig till detta!

Usch vad trött jag är ikväll, blir (förhoppningsvis) tidig sänggång idag!

Ovido - Quiz & Flashcards