Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 18 oktober 2011 22:03

Igår var det som alltid öppna förskolan på förmiddagen. Så himla många mysiga och trevliga människor där då, tiden räckte inte ens till kändes det som, ville pratat massa mer med alla!

Handlade en snabbis efter åt och sen dirket hem och lägga Abbe. Hann inte mer än så förren Linda kom hem med Hugo, hon, Linnéa och Elin skulle hit på lite lek/fika date så det var ju smidigt att hon kunde ta med min lille sötis hem samtidigt!

Bakade ett lätt, snabbt och gott bröd till mellanmål och sen blev det kaffe/the och kakor!

När de åkt hem la jag mig i soffan under en filt och kände mig lite allmänt risig. Ont i hals, luftrör och lite feber. Hoppade träningen och slappade istället.


Idag har det banne mig regnat heeeeeela långa dagen! Så trist! Men vi hade en mysig innedag istället, som toppades av ett besök av Carolina och Mine. Slängde fort ihop likadant bröd som igår och hon hade med sig nybakta hallongrottor. (Ni märker mitt fruktansvärda fika beteende va?! Tror att det snart är dax att kliva upp på den där hemska vågen...)

Blev en massa lek och bus. De stora barnen lekte med lite olika kompisar efter skolan sen var det dax för middag, läxor, dusch och sängen! En dag går fort!

Dax att ropa in katten och gå och lägga sig nu tror jag! Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards