Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 14 oktober 2011 20:16

Hade "straffvägning" på BVC idag. Abbe hade inte gått upp så mycket sist, typ 300 gram på 3 mån, så jag fick omvägning. Nu hade han gått upp ca 400 på en månad (trots all matvägran) så det var ju bättre. Dock är han fortfarande såpass kass i magen (vilket kan bero på tänderna i och för sig) så jag skall dit om en månad igen!


När vi kom hem så la jag mig i vår säng med Abbe, vi är båda lite förkylda och hängiga så vi tänkte vila en stund ihop. Hugo fick lov att spela så länge, så var även han mer än nöjd! Tror vi somnade runt 11.30 någongågn och jag vaknade 13.30   Jösses! Hugo var såååå nöjd, haha.

Abbe sov en stund till. Så när Robin och Victor fick mellanmål åt vi andra lunch, haha, snacka om annorlunda dag!


Kvällen är väl inte sådär "fredagsmysig" som man önskar. Victor har ju innebandy 17-18, sen bara hem med honom, in i duschen och sen slänga i sig lite tacogratäng med oss, sen skulle han på disco som egentligen va 18-20.30 men han kom ju lite sent. Hem igen och skjutsa Robin till sin innebandyträning som är 9-20.30 (väldigt kul tid på fredagar! Stackars tränarna!) Nu är Stefan iväg och hämtar båda två (tänk, en tid stämde ju i alla fall!) nu skall Robin slänga sig i duschen och göra sig snygg för hans disco börjar 21. Håller på till 23.30 men riktigt så kul skall vi inte ha  , tycker det är för länge för en 11-åring!

Så idag känner jag mig mer som en taxi chaufför än mamma    

Ovido - Quiz & Flashcards