Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Camilla Danielsson - 10 oktober 2011 22:50

Blir ett snabb inlägg, måste gå och lägga mig!

Ägnade (som alltid på måndagar) förmiddagen på öppna förskola. Sen hem,lägga en trött Abbe, röja undan frukosten och torka av bord och bänkar, sen var det dax för ytterligare lite pluggande! Spyr snart på detta  


Hämtade Hugo, sen la Abbe, Hugo coh jag oss i soffan och kollade på "Svamp bob" Riktigt mysigt! Hugo 5 år säger "Innan trodde jag Svamp bob var en ost, men så är han ju en svamp! Men herr krabba, det är i alla fall en kräfta!" Hahaha, sötunge!!!


Victors innebandy drog igång idag, en ny epok med tränings stress! Tror jag spyr på detta med snart  

Ikväll kom jag också iväg på min träning, men gympaläraren blev sjuk så en annan tog över passet. Jag går på hennes pass på onsdagar och det är ofantligt mycket lättare, men det var rätt skönt idag!

Nu har jag försökt plugga lite mer ikväll och det känns som jag absolut inte kan någonting, hur sjutton skall detta går???!!! Vill inte!!!

Bara jag får G blir jag nöjd känner jag! Håll nu tummarna för mig imorgon! Jag behöver det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards