Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Camilla Danielsson - 17 augusti 2011 21:01

Japp, så har min dag sett ut! Kört hur många maskiner som helst och har minst lika måga kvar! Fattar inte hur det kunde bli så mycket!!!


Robin och Victor åkte hem till Frida och Gustav och tillbringade dagen där.

Stefan städade ur husvagnen medans jag tog hand om tvätten. Sen tog han med Hugo till affären och handlade till lunchen, Hugo hade önskat sin favvomat, ärtsoppa med senap i! Jag är sjukt imponerad!!! Jag fullständigt HATAR ärtsoppa, får kväljningar bara jag skall servera det! Så jag värmde lite thaimat vi hade i frysen.


När Abbe vaknat tog Stefan med sig barnen och åkte och lämnade tillbaka husvagnen. Jag la mig i soffan och läste en bok och där slocknade jag gott   vaknade när de kom hem igen, haha, gott var det!


Victor hade sin fotbollsträning idag, men han åkte dit ihop med Gustav så vi slapp täka på det. Frida följde med Robin hem och skall sova här inatt.

Jag gav mig ut och sprang en runda, var några veckor sen sist. Benen var helt ok, kändes inte jobbigt i dom, men andningen, jösses vad tungandad jag var, hade svårt att få ner luften! Blir till att jobba upp flåset mer igen, att det kan förvinna så fort!!!

När jag var på sträckan där det är lite ensligt, bara skog och åker, stannar en jeep en bit framför mig och ut kliver en jägare i full mundering, i sina handskbeklädda händer bär han ett stort gevär med kikarsikte och allt, blev lite skrajsen. Tankarna for lite åt Norge dådet, tramsig man är som genast tänker det värsta! Men vi bytte några ord, eller han pratade jag flåsade nog mest till svar   i farten. Senare på rundan mötte jag ytterligare en jägare, men väl hemma berättade Stefan att de börjat jaga rådjur nu, det förklarade ju en del, haha.


Vi grillade ikväll, fortfarande lika gott! Får passa på nu när det är fina kvällar, snart är sommaren slut  , ångest!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards