Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Camilla Danielsson - 22 augusti 2011 22:34

Trött nu, verkligen dax att gå och lägga sig!

Abbe har lite nya tänder på gång (tror och hoppas jag! Han har ju dessutom bara två så det hade väl varit på tiden...) Bajsar som bara den (ursäkta) och inatt hade han inte den bästa natten. Mellan 2-4.45 var han mer vaken än sovande! Vaknade och skrek MASSOR av gånger! Tyvärr så låser sig ju ens tankeverksamhet på natten (i alla fall min)  så att ge honom lite alvedon fanns inte i min tanke  


När klockan ringde vid 7 var jag mer död än levade! Fick i alla fall iväg de stora killarna till skolan, så nu har jag en i 5:a och en i 3:a, stora grabbar!

Hugo, Abbe och jag åkte hem och åt frukost, sen fick jag röjt undan lite i köket och piffat lite här hemma  innan Carolina och Mine & Josefin och Almer kom på besök! Så mysigt, dessa 3 små liven (alla födda i juni, gick i samma föräldragrupp) är så himla lika i sättet! Lugna, snälla och mysiga barn med lite lagom bus i blicken! De har kul ihop, samspelta   så vi mammor kan mer eller mindre sitta med vårt kaffe i lugn och ro, hihi.


Victor hade med sig en kompis hem från skolan och Robin cyklade bort till fritidsgården (äntligen får de gå dit, de har längat länge till att börja femman så man får tillgång dit!) och spelade pingis med några kompisar.

Victor spelar ju fotboll med -03:orna (han är -02:a själv, men de är bara 5 st av den ålderkullen som spelar) Nu har de även börjat spela med 01:orna, men Victor har inte velat vara med, men idag följde han med kompisen dit och testade, så nu är han fast   han tyckte det var jättekul! Så nu har vi fotboll måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och söndag! Sen tillkommer matcher typ varje helg med, jippiiii!


Näpp, nu är det dags att nana kudden  så får hoppas Abbe inte låter så här inatt     !!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards