Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Camilla Danielsson - 23 augusti 2011 17:56

Idag fick Hugo vara en snabbis på sitt dagis, det var dax för fotografering! Han bara sprang in, märks att han saknar det! Men om 1½ v är det dax igen, det är länge att vara ledig 3 mån! (Eftersom jag är föräldraledig så går han ju 15 tim/v, då går de gratis, men inte under juni, juli, augusti)


Fick besök idag med, av Annette och lille Noah (lika gammal som Abbe) Satt på altane i solen och åt nybakad (butiksbakat får väl tilläggas) bröd, pepparsalami, brieost, tomat, gurka, butiksbakade stora bullar, chokladcookies och massa kaffe    Barnen gick/kröp omkring och lekte, både inne och ute. Även dessa två är så jämnspelta och samspelta, behöver liksom inte vara "med" och passa, jätteskönt!


Gav mig ut på en (välbehövlig) joggingtur, bar emot något så fruktansvärt, men jag gjorde det ändå. Kom runt min runda, 4,2 km, men det var tråkigt och jobbigt idag. Önskar att det är september nu så min gympa drar igång igen, den är jobbig men i alla fall kul!


Nu får jag sätta igång med maten, Pasta med bacon/ostsås blir det idag, allt enligt barnes önskan! Robin får nog äta ensam efter sin fotboll idag, brukar äta alla tillsammans efter träningarna, men Hugo behöver komma isäng tidigt idag märker jag!


Ja glömde ju! Abbe osv faktikst hela natten inatt!!! Brukar han ju aldrig göra, han vaknar alltid någongång och vill ha nappen, men inte ens det inatt! Otroligt! Kanke skall ge alvedon inför varje natt   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards