Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Ojojoj, hur skall detta gå?!?!?!

Av Camilla Danielsson - 29 augusti 2011 20:25

Måndag igen, för ovanlighetens skull så regnade det halva dagen...

SKulle haft en "lekplats-date"med några mammor idag men det gick ju icke! Istället åkte allihop hem till Annette och Noah (stackars hennes man Paul, han fick tillslut gömma sig i garaget  ) Fick god fika och satt och hade supermysigt! Härligt gäng jag lärt känna under denna mammaledighet! Barnen leker också så fint, kanske inte så mycket med varann men brevid varann, inget bråk och tjaffs!


Sen har jag gjort en sak idag som jag inte gjort på 16 (!!!!!!!!) år! Jag har varit i skolan (alltså för min del, inte barnens!) Varit på indroduktion för att läsa Naturkunskap på distans! Måste ha det för att kunna söka förskollärar utbildningen (behövde man inte innan, men nu har de plötsligt ändrat så nu får jag passa på att läsa in medans jag är mammaledig!)

Undrar verkligen hur detta skall gå! Har absolut ingen studieteknik! Kommer bli svårt och jobbigt känner jag, men jag hoppas jag kommer klara av det! Kände mig lite kaxig innan, men det gick fort över, hahaha. Håll tummarna för mig, please!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards