Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Kommer jag klara det?!?!?!

Av Camilla Danielsson - 24 oktober 2011 21:18

Japp, idag kör jag igång, mitt nya liv    Får se hur detta kommer gå!

Nej men jag måste liksom ta tag i detta nu, funkar inte att äta godis VARJE kväll!Tänker äta normal mat men bara gott på lördagar, ingen annan dag. Håll tummarna för mig, jag lär behöva det!

Ägnade förmiddagen på öppna förskolan (tog enbart en kopp kaffe till fikat *stolt*)

Hem och lägga Abbe, ringa Zandra och prata med henne medan jag röjde undan här (tur man är kvinna så man fixar att göra flera saker samtidigt  ) hämta Hugo, jag lät Abbe leka där en stund idag, de var ute och jag pratade med Linda så länge, han tycker det är sååå kul, bara leker och grejar struntar i mamma! 

Sen blev det lite stressigt med maten och skynda oss in till stan, Hugo skulle till logopeden. Hem igen och hjälpa till med läxor, sätta in barnens skolkort i respektive album och fixa och dona.

Vi slängde ihop en lasange till middag som familjen åt under tiden jag var på träningen. Körde mitt vanliga pass idag, men även ett core pass, så 90 min blev det! Sååå skönt efteråt! Stolt över mig själv för andra gången idag  !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards