Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Övernattningsgäst med mycket fnitter ;)

Av Camilla Danielsson - 31 oktober 2011 22:19

Då var höstlovet igång...och jag är redan trött på ungarna    Nej, det är (förhoppningsvis) nog bara idag som de två mellanungarna varit lite brötiga. Har svårt för bröt! Mina barn har aldrig hållt på så, så när de väl gör det tycker jag det äe skitjobbigt!!! Hoppas på bättre dagar!

Fick i alla fall sovmorgon, det är ju gött! Tyckte jag hade rätt gott om tid, men som vanligt var jag tidsoptimsit så det blev stress, stress, stress! Robin var så supergullig och gick upp med Abbe på övervåningen och lekte med honom, Victor och Hugo var överaktiva så de fick vackert gå ut och åka swingboard och kickbike ett tag.

Jag gjorde kyckling/pasta sallad, städade köket, toaletten, bäddade sängar och gjorde allt klart inför gästernas ankomat.

Underbara fam.Grip från Halmstad kom på besök idag! Så kul!!! Bor inte speciellt många mil ifrån varann (kanske 8) men ändå blir det inte av att vi träffas så ofta, synd!

Vi åt lunch ihop, gjorde fruktsallad till fika (heja heja!) drack kaffe, pratade och skrattade! Härligt besök!

När de åkt började Victor och Hugo stöka igen så de fick gå ut en stund till.

Jag fixade middag till familjen, när de åt åkte jag och tränade. Körde både core passet och det vanliga passet idag, så nu får vi se hur magen mår imorgon  

När jag kom hem hade Victors kompis Alfred kommit. Han skall sova här inatt och tillbringa morgondagen här. Hans föräldrar jobbar och det är ju inte jättekul att vara på fritids på loven. Känns bra när man kan ställa upp! Sen har han och Victor skitkul ihop så det gör ju inte saken sämre!

Nu skall jag kasta i mig det sista av min tallrik pastasallad och sen slänga mig i duschen, känns som det behövs...  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Danielsson - 24 maj 2012 22:31

Usch, fick ett väldigt tråkigt telefonsamtal ikväll. Min kusin Maria, 39 år, dog igår   Hon har haft cancer i många år. Började med en tumör i benet (som från början var en helt ofarlig knöl hon gick med i massa år) sen blev det en tumör som skulle...

Av Camilla Danielsson - 23 maj 2012 21:59

Helt lovely!!! Underbara underbara värme!!! Hoppas hela sommaren blir så här varm och solig (ja jag vet, lite väl optimistiskt) Hugo skulle till skolan idag, sitt andra besök där. Han går ju dit med sitt dagis och eftersom han varit så ledsen och o...

Av Camilla Danielsson - 22 maj 2012 20:40

Skrev ett låååångt inlägg igår, så slockande datorn! Shit vad arg man blir!!!   Då har det gått 1 v sen sist! I onsdags skulle Carolina & Mine, Josefin, Almer & Vidar komma hit. Josefin kom så punktligt, vi gick ut i trädgården och lekte, passa...

Av Camilla Danielsson - 15 maj 2012 22:00

I lördags ägnade jag dagen åt att städa, handla, duka, laga mat och förbereda inför kvällens gäster. Stefan låg i sängen och mådde inte så bra (ni vet, män och förkylningar... ) Barnen lekte, Victor med Albin & Isac och Robin hade Frida här, hennes...

Av Camilla Danielsson - 12 maj 2012 07:46

Blev det igår! Började dagen med att köra till min syster. Hade med mig Hugo och Abbe och hon hade hemma Hanna. Barnen lekte en massa, vi fikade, hämtade hennes barn från skolan i omgångar, åt lunch (god kycklingsallad för oss och pankisar till b...

Ovido - Quiz & Flashcards