Alla inlägg den 4 november 2011

Av Camilla Danielsson - 4 november 2011 21:21

Abbe sov inte så bra inatt, belv förkyld och täppt i näsan, stackarn. Gav upp mitt i natten och letade upp något gammalt nässpray från 1 år som jag gav honom, sen blev det bättre!

Gick upp hyffsat tidigt, lämnade Victor och Hugo hos Alexander och Isabelle (syskon)  och körde sen hem till Josefin och Almer dit även Carolina och Mine kom! Robin valde att vara ensam hemma ett tag och vänta på att en kompis sklle vakna, dessa tröttfisar  

Hade en underbar förmiddag, Abbe trivdes som fisken i vattnet och lekte och var glad! Sån skillnad på honom när vi är borta så och han leker mot när vi är hemma och han är lite uttråkad! Åt goda frallor, hinkade kaffe och jag åt en liten hemmabakad chokladcookie, mums.

Sen åkte jag hem och lät Abbe sova middag i lugn och ro innan jag hämtade Victor och Hugo.

Mina föräldrar kom hit, Stefan skulle laga mammas bil. Jag körde Victor till innebandyn, handlade till tacosen på vägen hem. Laga mat, hämta Victor, äta, köra Robin till innebandyn, fixa fika (mamma hade med sig lussekatter och pepparkakor) städa undan, hämta Robin, poppa popcorn och sen däcka i soffan... det är fredagmys detta   

Ovido - Quiz & Flashcards