Alla inlägg den 13 november 2011

Av Camilla Danielsson - 13 november 2011 20:36

Shit sååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!


I går kom Sofia och hämtade mig vid 5-tiden, så gav vi oss mor Göteborg. Stannade på Ica Maxi i Kungsbacka och köpte frukost och så passade jag på att köpa farsdag present till pappa också.

Sen letade vi upp lägenheten vi fått låna av Sofias mans syster, de hade tajmat det så bra att de var bortresta just denna helg!

Installerade oss, drack vin/cider    och roade oss. Sen kom de 3 andra tjejerna dit, vi beställde hem thaimat och och hade superkul! Tiden bara flög iväg! Som tur var så körde en av tjejerna, hade vi gått hade vi nog inte ens kommit i tid.

Sen small det, Ladies night!!! Jäklar vad bra det var! Vilken show! Vilken underhållning! Var en stor, lång, hysterisk kul hyllning till tjejerna!!! Skrattade så jag hade ont i magen! Helt underbart!!!   Man blir nästan lite kär i de fina killarna på scenen, framför allt Martin Stenmark, hehehe, pudding!

Efter showen åkte de andra tjejerna hem och Sofia och jag gick upp på Avenyn för fortsatt party. Dessvärre var det sånna hiskeliga köer in på alla ställen så vi sket faktiskt i det och gick tillbaka till lägenheten. Åt lite thaimat som var över, tjatade lite innan vi gick och la oss.

Sov ganska länge idag, sen fixade vi oss iordning, käkade frukost och åkte hemåt igen. Gulliga Sofia släppte av mig hos mina föräldrar.

Senare kom även min fina familj dit och sen även min syster och hennes familj. Mamma hade gjort god kycklinggryta och ris, sen blev det lite fika    och farsdagtårta på det, gott gott!

Nu är söttrollen lagda, vi slökollar på tv och äter lite chipsrester från igår. Var så sjukt sugen på chips igår, men det blev ju inget lördagsgott igår alls, så lite får jag äta med gott samvete idag!



Ovido - Quiz & Flashcards