Alla inlägg den 23 november 2011

Av Camilla Danielsson - 23 november 2011 21:48

Vi körde på med öppna förskolan som vanligt på onsdagar, myyyyyys!

Hem och sova Abbe, äta lunch, slappa lite, hämta Hugo, fixa mellanmål, göra läxor och det vanliga köret!

Nu ikväll var det dags för vår tjejmiddag igen! Vi är ett gäng som träffas varannan månad och går på resturang ihop. Vem som helt är välkommen, man kan ta med nya hur som helst. Får inte bli något slutet "tjejmiddagsgäng" Gillar inte sånt! Sen skall ingen behöva stressa hem från jobba, städa, laga mat och "gömma" sin familj, utan det skall vara lätt, roligt och kravlöst!

Idag valde jag en Grekisk restaurang (gör inbjudningar på fb, sen brukar jag besälla bord och samordna skjutsen, är jag ändå mammaledig  ) åt underbart god Souvlaki med friterad potatis, rödvinsås och tzatsiki! Gud så gott det var! En kaffe efter det så var det komplett!

Idag var vi ett glatt gäng på 6 tjejer (2 sen återbud, men det är helt ok det med) många glada skratt och mycket roligheter blev det! Jag tog på mig att köra, var ett tag sen, så nu har jag några goa gånger framför mig att dricka ett glas vin, hehe.




Ovido - Quiz & Flashcards