Alla inlägg den 10 november 2011

Av Camilla Danielsson - 10 november 2011 22:15

blev det visst idag!
Hugo hade tid hos logopeden redan kl.9 idag, så det var bara att köra in till stan! Han var lika duktig som vanligt, det går verkligen framåt för honom, gullplutten!
Körde direkt hem, så satt vi alla 3 i soffan och slökollade på barnprogram, jag hade så ont i halsen och kände mig så trött. Gav Abbe lunch och gick sen och la honom, så åt jag och Hugo efteråt.

Sen fick Hugo spela lite tv spel (han hade tjatat heeela förmiddagen, men någon måtta får det vara!) och jag la mig och läste lite och somnade tom en liten pyttestund.

Hade sån huvudvärk så tiden fram till Stefan kom hem var rätt tuff. Vi åt mellanmål ihop hela familjen (händer inte ofta!) sen körde vi in till stan (igen!) storhandlade på "Hajen" och sen åkte vi och köpte Robins skor. Hittade dom på en "köp och säljsida" på facebook, nya låga Converse, blå/brun rutiga, skitsnygga för 100 spänn! Helt ok! Han blev jätteglad över att få ett par märkesskor! Kan han ha på avslutningen, bra bra  

Fick sån fruktansvärd huvudvärk på hemvägen, mådde illa som skam! Stefan fick bära in alla varor och packa upp pch ta hand om alla 4 barnen så la jag mig i mörkret i sovrummet så länge. Slummrade lite, var vaken lite, kunde inte röra mig. 

Gick upp igen när maten var klar och åt med familjen.

Känner fortfarande av huvudet, men inte lika intensivt (som tur är!)

Får snart krypa ner i sängen igen, borde väl vara jättepigg men icke...

Ovido - Quiz & Flashcards