Alla inlägg den 11 november 2011

Av Camilla Danielsson - 11 november 2011 20:44

Idag tog jag Hugo och Abbe med mig, så åkte vi och hämtade Zandra och körde in till Varberg. Gick och strosade i affärer, småshoppade (eller inte jag, mitt konto är lite tomt, men Zandra shoppade) sen åt vi lunch buffé på "Sakura Thai" såå underbart gott! Olika thairätter och massor av olika supergoda sushi, mmmm vad gott! Hugo åt friterad kyckling och fiskfiléer (men den mesta friteringen fick jag pilla bort) ris och smörgåsar och Abbe åt ungefär detsamma.

Men det berättar vi inte här hemma, allt måste dom inte veta  


Hem och invänta skolbarnen och ge dom mellanmål, sen tog jag med Victor, Hugo och Abbe till Kungsbacka (Robin var hemma med en kompis, han hade innabandy senare på kvällen) Victor var bjuden på kalas i simhallen där. De badade, lekte, åt pizza och hade kul. Under tiden de roade sig där åkte jag och småkillarna och hälsade på pappa, blev bjudna på lite fika, Hugo fick spelat en massa spel med morfar.


Nu har Abbe lagt sig, alla barnen är hemma igen, Idol är på tv:n och fredagslugnet har lagt sig, myyyyys!

Ovido - Quiz & Flashcards